gezond etenIn dit artikel zullen wij vijf eenvoudige manieren behandelen die u op weg zullen helpen om te beginnen met afvallen.

Uit een onderzoek is gebleken dat 51 procent van de volwassenen graag willen beginnen met afvallen en 49% van het aantal respondenten doet het rustig aan en neemt het niet al te serieus. We hebben het: Het aanbreken van een gewichtsverlies plan voelt zo ontmoedigend. Maar het hoeft niet zo te zijn, alles wat u nodig heeft om te beginnen is een paar kleine levensstijl tweaks die u op uw weg helpen om uw gewenste doel te bereiken. We zullen hieronder vijf eenvoudige gewichtsverlies strategieën beschrijven die u op weg zullen helpen:

Begin uw dag met havermout: Het onderzoek toont aan dat havermout de eetlust reduceert en veel beter is dan ander soorten granen.

Sloot de schuld: Recent onderzoek toont aan dat wanneer u uw zelf de schuld geeft, u uw gewichtsverlies inspanningen kan saboteren. In plaats daarvan, kunt u beter naar de behandeling van uw zelf zien als een normaalste zaak van de wereld.

Negeer de weegschaal: Getallen kunnen op en neer gaan en dit zal u alleen maar demotiveren als u de hele tijd er naar kijkt. Een beter idee: Focus op gezonde gewoonten in plaats van constant wegen, want volgens een recente studie zal het waarschijnlijk leiden tot verlies van meer kilo’s.

Drink niet uw calorieën: Ongeveer 37 procent van een gemiddelde persoon komt dagelijks de vloeibare calorieën uit suiker gezoete dranken. Blijf water drinken, ongezoete ijsthee, of magere melk.

Vermijd het eten in de nacht: Volgens een recente studie verbruiken mensen die meestal s’Avonds laat rond 22:00 eten 248 calorieën meer per dag dan mensen die eerder eten.

Wij zijn benieuwd naar uw manieren van afvallen. Deel het met anderen, zodat u ook andere mensen op weg helpt om af te vallen. Laat uw reactie hieronder.